....

Namn: Sofia
Födelsedag: 15 april
Hemstad: Haparanda
Ögonfärg: mörkbruna
Hårfärg: Brun
Längd: 1.65 typ
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: alltså jag vet inte
Stjärntecken: vädur
Skostorlek:
37-38
Är dina föräldrar skilda: gifta!.
Kär?: naah
Skor idag: dom vita, eller är dom kanske gråa
Dina rädslor: förlora någon som står mig nära. och sen getigar o grejer
Mål för det här året: orka med skolan
Det första du tänker på när du vaknar: nå det är olika
Dina bästa kännetecken: haha, vet inte
När går du och lägger dig: nuförtiden vi 3,4,5
Mest saknade minne: ah, jag vet inte

Favoriter

Färg: knall ,-rosa, grön, blå.
Mat: måste typ va korvgryta
Sport: hockey, att titta på
Djur: hund helt klart
Glass: ben&jerrys
Godis: saltlakrits
Affär: jaa, säg de
Sallad: det finns en massa
Skådespelare: just nu så owen wilson
Låt: skaburbian collective-flow!
Bokstav: inte har jag nån favoritbokstav
Nummer: 4
Tuggummi: den där extra proffesional
Helgdag: fredag, lördag
Årstid: sommar och vinter
Tandkrämssmak: mint?
Radiostation: har ingen favorit
Parfym: escada
Doft: kille
Kroppsdel på motsatta könet: jadu


Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: jag har ingen aning
Hur vill du dö: gammal
Vem av dina vänner är mest lik dig: ingen?
Vem är högljuddast: jessica!
Vem får dig mest att skratta: alla
Vem har du känt längst: mathilda
Vem är blygast: mathilda tror jag
När grät du mest: säg de
Den bästa känslan i världen: öh jag vet inte
Värsta: alltså det finns så många värsta
Vart vill du bo i framtiden: i sverige iaf
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: ojoj, det finns en massa
Hur länge tror du att du kommer leva: länge hoppas jag

Har du någonsin

Varit kär: typ inte
Blivit dissad: Jodå
Rymt hemifrån: naah, inte rymt
Föreställt dig ditt ragg naken: haha öö?
Skolkat: Jaadå
Sovit utomhus: inte över en hel natt, men nån timme kanske
Gråtit i skolan: det har jag nog
Spytt i skolan: ja, men jag gick typ i ettan?
Velat bli modell: nää
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: men ja
Sett en död människa: jo..
Druckit alkohol: Ja

Ätit sushi: ja
Varit på scen: kanske de
Snattat: ja
Varit full: Jaa
Retats: Ja
Blivit nerslagen: Nej


Du?

Svär: jaa
Sjunger bra: haha nej
Kommer överens med dina föräldrar: ibland, ibland inte
Gillar åska: de är mysigt
Spelar något instrument: nejdå
Äger en iPod: nope
Går till kyrkan: neh
Sover med gosedjur: neej
För dagbok: nejdå
Dansar i regn: näe
Sjunger i duschen: nej


Vem var den senaste personen:

Du nuddade: typ tuomas
Du pratade i tfn med: anton
Msnade med: edda
Du kramade: Tuomas
Du skällde på: minns inte
Sportade med: inte et jag


Senast du:

Skrattade: igår
Filmen du såg: det minns jag inte
Tuggade tuggumi:  och inte de heller
Drog ett skämt: haha inte det heller


Kommentarer
Postat av: malin

hallå , ja försöker ju .

2009-08-10 @ 16:59:51
URL: http://majok.webblogg.se/
Postat av: e

hehe nå tacktack ;D sj är jag inte så jättenöjd med de men :p

2009-08-12 @ 23:55:44
URL: http://emsuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0