....

äntligen hemma och aldrig mer..
jag är så jävla besviken på ett par människor.
respektlöst!

nåja, hade iaf lite kul. och jag fick spela volleyboll.
med 3orna.(laget) bland dom värsta av alla. (människor)
men vi vann iaf. tack vare mig (a) hihi.

jag är iaf ganska slut.
vaknade vid sju av min väckarklocka.
somnade om lite och vaknade sen vid 20 i 8
då drog vi och väckte alla killar.
det var kul.

danielsson ska inte spela med asplöven och omark slutar.
skitbra.. naaaat!



vi låste dörren!


Sara - åh, får man ta en och en halvbit igen?
Tuomas - jag fick inte ens en hel...
haha det var så bra. biten till vänster är hans, som ni säkert fattade.


Filip i supergungan!


furre med 2-3? bröd i käften!

ja, det var bland dom enda bilderna jag tog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0