....

under kvällen har jag varit med erica, malin, tuomas och linnea.
vi var i stan och härjade.
vi var bland annat på max, tänkte köpa lite glass. men som vanligt funkar ju inte
glass maskinen. så vi drog till fraku o mänkkade oss.
sen så cyklade vi runt, träffade matti och fredrik.
och vi var även förbi shell. och gissa vem jag såg där! som jag inte har sett sen 9april
TIMO LINDSTÖRM.
gissa om jag dog.
alltså min puls pulserade i 170. jag dog.
trodde aldrig att jag skulle få se han igen.
nåja, sen drog vi till stranden, gungade lite.
efter några minuter drog vi mot stan (hemmåt) "dunkade" musik.
det var härligt.

och nu var strömen typ borta i en kvart.
så jag lekte kurragömma med min hund.
det var svårt och hitta honom i mörkret.
åh, jag älskar min hund. jag har typ inte sett honom på typ två? veckor.
gissa om jag har saknat honom.
och han blev jätteglad när han fick se mig.

och jag har även träffat min och mathilda BFF idag.
nämligen Pedro. han är så sjukt kul!


såhär såg jag ut när det var strömavbrott


linnea, malin och jag på fraku.


bara linnea som ha märkt kameran.. typ
och jag har en enormt stor arm.


min och veikkos nya vän Christoffer!


jag bland negrarna.

dom flesta bilderna är snodda av malin, om ni vill se bilderna en gång till så
besök www.majok.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0