....

det gick inte så bra igår.
redan innan jag började dricka var jag lite sur. varför vet jag inte. 
men iaf.
vi kom till stan vid nio tiden tror jag.
jag och malin drog iväg med mathilda och fredrik och åkte runt.
vi var och kollade på ett mental? sjukhus i torneå
sen körde vi på en skogsväg var det ska ligga ett gammalt mentalsjukhus.
man fick ju lust och gå in i skogen, men aldrig att jag hade vågat när det var så
mörkt och i skogen.
dirket började man tänka på sånadär skräckfilmer om mentalsjukhus.
hur störda människor kommer ut och sen blir det värsta mardrömmen.
men nu på dagtid hade jag nog vågat.
jag vill fa och titta.
det verkar så spännande.

nåja, jag kom hem vid tolv och duschade, kikade på datan och började
kolla på two and a half men, men jag orkade inte se hela
blev så jävla trött.

och idag vaknade jag vid tolv.
sovit för länge igen, 11 timmar.
det är inte kul, men skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0