....

jag är irriterad.. jag har fastnat för Crazy taxi spelet på facebook.
och tiden går alltid ut när jag är jätte nära målet.
det gör mig så förbannad att jag har lust o ta sönder något.

jag längtar otroligt mycket till vinter.
vintern, den är så härlig.
kylig, vit och hockey.
asplöven <3
och jag är så taggad på att köpa en ny vinterjacka och hänga runt på kuben.
kuben är en härlig plats.
om två veckor börjar tränings matcherna.
ganska sent tycket jag, men bättre sent än aldrig!
men ändå, två veckor är inte länge. men jag tycker det borde börja redan nu.
och jag är så nyfken på asplövens lag.
jag längtar till jag får ta på mig en asplöven tröja igen och skrika som en galning!




jessica, timo, mathilda och jag..
ursäkta mitt kyckling hår.



jag saknar vintern, jag saknar våren, jag saknar hockeyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0