....

jag har pratat med tuomas idag.
om mina ninja cat moves.
då var det ju helt kaos, men nu skrattar man bara åt det.
men ändå. det var helt fel av mig. även om jag hade druckit och var känslig.
förlåt tuomas!

iaf, jag har tråkigt så tänkte svara på den skiten.

SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
tungan
2. Vara seriös än rolig ? - både och
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Röd<3
4. brinna upp eller drunkna ? -  brinna upp
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? - men föräldrar såklart

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
nej
2. sol eller måne ? - sol
3. vinter eller höst ? - VINTER
4. vänster eller höger ? - höger
5. solit eller regn ? - soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - choklad

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu? -
12.44
2. fullständiga namn ? - marja sofia karlsson
3. Vart vill du bo ? - inte i marielund iaf.
 4. hur många barn vill du ha ?- ett max två
5. vill du gifta dig ? - kanske sen nångång
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - nå det är olika
7. har du ätit sushi ? - ja, det var inte gott
8. lyssnar du på nu ? - big in japan
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - inga
10. humör ? - trött, ångest men ändå glad

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
nej
2. sjungit ? - nejdå
3. blivit kramad ? - nej
4. känt dig fånig ? - haha jag känner mig alltid fånig
5. saknat någon ? - hela tiden
6. dansat galet ? - haha nej
7. klippt håret ? - nej
8. gråtit ? - nej, eller fällde några tårar igår åt en grej.. men vet inte om det var mindre än 24h sen
9. ljugit ? - jag tror inte de
10. blivit kysst ? - nej

- GREJER
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? -
jo en gång typ
2. har du en hund ? - ja, min totte <3
3. sover du helst själv eller med någon ? - ensam
4. tror du på spöken ? - det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0