....

hej jag sitter hos malin.
vi har inte gjort så mycket.
var tillsammans med tuomas och erica och kollade på fotboll.
sen kom även tesso och linnea dit.
jag och malin blev less på getingarna som inte ville lämna oss i fred
så vi stack till hennes bror och hämtade hennes cykel.
sen drog vi till ica och nu sitter vi ju här.

idag har mamma beställt en tid till frissan åt mig.
jag vill inte klippa mig, men jag måste. mitt hår ser inte så bra ut.
den 2 sep? så jag hinner ju tänka på hur jag vill ha det. och så
hinner jag ju avboka det.

och så har jag och mamma varit och hämta kinafood och
det var så gott.
mums..

snart ska jag hem och duscha, sen ska jag nog kolla en film och sova.
pusspusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0