....

blev väckt vid tio idag av mamma, jag käkade frukost och fixaade mig smått.
sen drog vi till min moster.
och hos moster åt vi bär, godis och sånt.
jag spelade spel med otto, sen kollade vi på Tom&Jerry också.
det är fan bra.
min kusin kom också förbi där.

efter en stunds sittande och pratade drog jag och mamma och handlade.
revbensspjäll och kåldolmar
gott säger jag!
sen kollade jag lite på film och somnade.
vet inte hur jag ska kunna vänja mig nu när det är snart skola.
och ikväll ska jag till tasty (igen) men jag ska inte äta.
eftersom jag åt därifrån i förrgår, och tog en förrätt där i går så
idag får det väl bli en efterrätt.
och ännu senare jag ska se film!

btw, min mamma är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0