....

GUANO APES - BIG IN JAPAN

det är så king, jag är glad!

kollade nyss på Marley and Me. och den var helt underbar.
Owen Wilson är så cute.
slutet av filmen var så sorglig att jag började gråta.
sen gick jag och kramade totte.
<3 jag älskar totte.

idag har jag träffat min bror, riikka och oliver.
jag satt på tasty, och så ringer min mobil.
trodde det var min mamma som stressade.
så hörde jag en mansröst.
det var min bror, frågade vars eller vad jag gjorde.
så sa jag att jag var på tasty.
ja, då säger han.. jag märker det. så kollade jag bak så sitter han där.
blev lite förvånad.
men jag visste att han sku besöka haparanda&torne idag.
sen gick jag ut för att kolla på oliver.
han var ruski söt. han har fått en tand också.

på en stund ska jag ut med paue.
det blir väl en såndär nattlig promenad.
måte ta på mig mycket kläder.
det är fan kallt ute.. blä.

sweetie...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0