....

under kvällen har jag vart med tuomas på ica.
köpte lite gott och två energi drickor.
blev helt hyper typ.
sen drog vi till kuben för att se 94orna spela match.
med erica och linnea
jag såg inte så jättemycket av matchen.
tog mest bilder på ingenting.
sen ville erica och linnea till ica så vi drog dit.
träffade crioo också på vägen dit.
så vi kom lite försent till matchen.

och mina ögon är typ irriterade som fan.
så jag kommer typ vakna med fastklistrade ögon.
det är jobbigt med hundallergi, det är det verkligen.

och jag är faktiskt glad, det borde jag inte vara.
jag borde skämmas och de.
eller egentligen inte men ändå.
det är skönt med helg, paus från allt skämmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0