nytt rum!

håller på att byta rum, eller har nu bytt men ska få klart alla stuff och just nu så håller pappa på att bygga ihop min nya hylla! var på ikea idag. oshit va mycket folk de var där, trodde nästan att pappa inte skulle fa dit o köpa min hylla, tvbord o lådor o annat stuff men som tur är så gjorde han det.
kommer nog inte bli helt klar idag för jag har så jävla mycket skrot.
mina saker finns i mamma o pappa rum, datarummet, patriks rum, köket, vardagsrummet, hallen :o nästan överallt.
vårt hus ser ut som en soptipp, jag lovar!
måste börja gå igenom mina prydnader o annat skräp, för jag kan verkligen inte behålla alla. om jag ska skaffa nytt.
hoh, det här är så jobbigt :(
och nästa vecka ska vi kanske tapetsera mitt rum o måla. om vi hinner =) mina väggar är så äckliga.

igår var jag hos brorsan, sov för det mesta. hade bara sovit 1,30 timmar igår :(
men det var iaf kul där, fick med mig lite kläder också.


men nu ska jag fortsätta med mitt rum:)
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0