....

vaknat vid sju idag, halv nio hade jag tandläkare och det gick fint som fan.
nu ska jag ha tandställningenöver sommaren, sen hoppas jag att jag slipper den.
måste vara duktigt och använda den.
efter tandläkarn så cyklade jag hem och sov.
mamma väckte mig vid tolv.
hon hade köpt vitaminer, allergitabletter och sånt till mig.
vid två drog jag till skolan, för att göra näthandels provet.
och jag hoppas verkligen att det gick bra.
men det tror jag inte, hann bara plugga i mindre än en timme, så det kan väl inte gå bra då?
sen drog jag och mathilda till bilden och fortsatte trycka.

mamma och pappa har åkt idag.
ganska skönt.
ska strax lämna datan och kolla på tv.

jag måste bara säga att what about brian är bra!

ü

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0