....

idag har jag varit ledig och det har varit så skönt.
fast har vaknat ganska så tidigt eftersom jag och malin skulle förbi mlundsskolan.
det såg helt förjävligt ut där nu.. när vi gick där tog vi inte sönder en massa grejs så som
niorna nu..
det var hälsovecka, så vi träffade bara Mats & Ewa. Kent och Magnus va på aspen.
ganska synd det, men nästa vecka på torsdag är det mlundsdagen, då träffar man säkert alla.

idag tog 3orna studenten. och det är sååå fuskigt.
jag vill också, orkar inte med skola längre.
men snart är det iaf sommarlov.. fast det känns inte som de.
har varit så jävla kallt idag.. blåst mycket.



jag är kär..


och ännu mer kär


jag älskar what about brian

ü

Kommentarer
Postat av: malin

ooh det är så jävla bra ;)

2009-06-04 @ 21:49:32
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0