....

skola från 9:20-11:10.. kort, men jobbigt.
jag somnade vid halv två igår.
och jag orkade verkligen inte stiga upp i tid idag.
jag skulle egentligen ha vaknat vid åtta, men först kvart i nio vaknade jag.
och sen låg jag kvar i fem minuter innan jag orkade stiga upp.
jag tänkte att jag skulle skolka idag, men jag hade matte och lämna o så hade jag två frågor i administration.
så det hade inte varit värt att skolka.. nog för att jag ändå kommer få IG i matte, men jag kände att jag var tvungen att lämna in ändå.
på engelskan kollade vi på filmen welcome mrs doubtfire, den är bra.. fast jag är lite less, har sett den typ miljontals gånger. vi hann nästan se hela, men vi ska väl kolla dom sista minuterna på torsdag.

det var rena döden och cykla hem från skolan idag. det blåste så mycket att jag nästan ficl lust och lägga mig på vägen o bara dö för en stund. men jag orkade iaf ända hem.
och här hemma har jag inte gjort mycket. kollat på tv och läst Krock med det förflutna.. den är så bra.. jag vet inte hur många gånger jag har läst den, men otroligt många gånger iaf.
och den är lika bra fortfarande. jag älskar verkligen den boken, den borde göras till film!

mamma och pappa har kommit hem. jag är glad.
totte var verkligen glad över att få se mig. å jag älskar min hund.

nu ska jag spela eller läsa.
hejdå!
ü

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0