....

helvetesporten - det ordet skrämmer mig. det låter så läskigt.
läste just en novell om en stad vars folk mördades.
och det berodde typ på att en gruva i stan hade rasat med människor inne.
och helvetesporten hade öppnats.. nå sånt.
den var inte speciellt läskig eller så. men den var spännande.
ordet helvetes porten fick mig att rysa. jag vet inte varför. men det gjorde det iaf.

nu är det ju så att mikko purontakanen lämnar asplöven.
han var en av dom bästa spelarna i asplöven, tyckte jag.
och säkert många andra också.
det här suger.

jag är ledig imon så jag känner för mig att va vaken länge idag.
och sen sova länge imon och ha en chilldag.
jag längtar otroligt mycket till fredag..
och på lördag vill jag vill min moster!

ü

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0