....

hoppas jag inte börjar bli sjuk nu när det ska bli sommarlov.
jag känner att jag har ont i halsen och överallt. det är jobbigt.
det är ganska konstigt om jag blir sjuk, jag äter ju vitaminer och sånt.
fast man kan väl bli sjuk för de?

idag har jag inte gjort nåt, vaknat vid tolv.
och återigen blev jag väckt.
jag hatar det, hoppas jag får sova länge under sommarlovet.
det måste jag få.
sen har jag även solat lite idag.
det blåste kallt, så det var inte så roligt att sova.

imon ska vi ha nå klassgrej på stranden tror jag.
jag är inte helt säker.
om det regnar så ska vi ha picnic i bildsalen.
haha, det sa iaf min mentor.
det skulle vara något...




jag diggar min tavla jag gjort på bilden!


söööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0