....

idag har jag varit på ikea med malin, hon fikade medans jag åt köttbullar. mums va gott!
när vi ätit och fikat klar gick runt ikea. kollade på stuff och så.
vi drog förbi stadium & ica.
när vi var på ica så skulle vi dra och möta tuomas, men så träffade vi Frida, Linnea & Carro.
stog och snackade där ett bra tag. sen kommer tuomas. ojdå tänker jag.
vi hade visst glömt honom.
nåmen, vi drog in till ica igen. sen cyklade vi hem till tomppes brorsa.
spelade guitar hero där, gick inte så bra för mig.. som vanligt.
kollade lite av Yes Man, drog några fräckisar och så drog vi alla hem.

och jag kommer se helt hemsk ut på skolavslutningen.
mina ögon rinner och mår inte alls bra.
får väl ta o knarka ögondroppar.
om det inte blir bättre får jag väl skippa avslutningen.

ü


min pannlugg har varit mörk!
nu är den orange...

Kommentarer
Postat av: malin

me like orange ;)

2009-06-09 @ 23:10:58
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0