....

kom in för en liten stund. har typ blivit ihjäl biten av en massa mygg
tänk hur sommaren skulle vara perfekt utan alla mygg!
nåja, jag har haft det trevligt idag. vart hos tomppe hela kvällen.
vi kastade pil, och spelade "runk spelet", och en massa andra roliga spel.
sen hade vi värsta roliga snacket också. ojoj, vi är lite knäppa!

just nu sitter jag och längtar till vi drar till stugan.
ska bli så skönt och slippa haparanda.
allting är så jävla förnedrande och pinsamt..
jag hatar haparanda.
och jag har en känsla att det här sommarlovet kommer va sämst.

här skulle det vara fint och ha en bild på malin och tuomas.
men jag har ingen så.. hejdå!


ü

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0