....

idag blev jag väckt av frida, som tur var.
det är ju så fint väder idag.
eller det var ganska fint väder, nu ser det ganska grått ut(?)

har legat där ute och chillat med min mamma och gudmor.
har också vart på shoppingcentret, ica & runt i stan med dom.
jag måste verkligen ner till borlänge till min gudmor under sommaren
och till olofström till släktingar, fast det kommer aldrig bli av.
tack vare mamma.. hon tycker inte om o resa.. men hon har snackat om det.
fast sen blir det kanske tammerfors, helsingfors med min moster i sommar.
det skulle vara så kul. jag älskar särkäniemi & linnanmäki!

och jag har blivit 50euro rikare idag.
skönt!

på ett tag ska jag ut med tuomas, ska väl umgås med honom medans
han delar ut reklam.


jag saknar oliver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0