....

jag skäms, jag skäms, jag skäms!.. buhu.

ikväll har jag vart på kuben, kollat när typ b-laget spelade fotboll.
och jag förstår mig inte på fotboll längre. jag fattar fan ingenting.
säkert för att jag har blivit så kär i hockey.
det var inte speciellt kul och sitta där.
så otroligt mycket mygg. jag hatar mygg.
bland det mest irriterande som finns på planeten.

dom 3 närmaste veckorna kommer nog suga stenhårt.
alla jobbar, ingen kan vara med mig sent, så jag får sitta hemma
och ha det så kul med mig själv.
jag borde också ha skaffat mig ett jobb, det vet jag tills nästa år.

och mina ögon rinner igen.. ruskigt jobbigt
typ tack alla haparanda bor som klippt gräset idag.
hihi

och imon måste jag vakna tidigt, kl 9.
möte, usch jag vill inte.

nu ska jag duschaa.
heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0