....

tidsfördriv.

SENASTE:
1. Meningen du sa? hoh va jobbigt.. typ
2. Personen du pratade med? pratar med malin nu
3. Du fick sms av? malin eller betty
4. Du kramade? nån på skolavslutningen

IDAG:
5. Kläder? mjukis
6. Bättre än igår? inget

IMORGON:
7. Är det? onsdag
8. Planer? inga planer

FAVORIT:
10. Nummer? 4
11. Färg? svart, grön, rosa.
12. Årstid? sommar helt klart

DIVERSE FRÅGOR:
13. Saknar du någon? ja, ja, ja
14. Humör för tillfället? sur
15. Det första du gjorde i morse när du vaknade? kollade på klockan
16. Vad åt du sist? grönsaker
17. Vad irriterar du dig på? en massa
19. Vem tänker du på nu? en bara
20. Tror du att den personen tänker på dig också? haha nej
21. Vart reste du sist? säkert typ moster
22. Vad gjorde du igår? typ ingenting
23. Liknar du din mamma eller pappa mest? pappa mest
24. Ler du ofta? jo, det gör jag väl
25. Om du måste välja en: (kärlek, skönhet, kreativitet)? - kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja, alltid
27. I vems säng sov du i natt? ingens, sov på en soffa
28. Vilken färg har din tröja? blå

SORG:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. Gråter du när du skadar dig? nå om det gör riktigt ont så kanske jag gör det

LYCKA:
32. Är du en glad person? ja det är jag väl
33. Vad gör dig riktigt glad? vänner, totte, och annat
34. Önskar du att du var lyckligare? jaaaa.
36. Kan musik göra dig glad? njaa. det gör oftast mig mer lessnare

KÄRLEK:
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
39. Har du en flick/pojkvän? nej
40. Är du nöjd med det? ja
41. Är du kär? nej

HAT:
41. Vem hatar du verkligen? vet inte om jag verkligen hatar nån
42. Har du någonsin gjort en hat-lista ? haha jaa, men det var inte speciellt seriöst
43. Är du en mobbare? ibland, haha
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? haha jaa
45. Har du blivit sviken någon gång? ja

SKOLAN:
46. Gillar du skolan? nejnej
48. Värsta ämne? - matte tror jag
49. Har du spytt i skolan någon gång? jo, en gång när jag gick typ ettan..
50. Är skolmaten god? nej, men nån mat är väl god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0