....

under midsommarn har jag inte gjort så mycket.
sovit lääänge, spelat kubb och jag sög. kom sist båda gångerna.
fick inte ens över 40p. vi spelade till 100.
nåja, sen har jag lyssnat på min bror som berätta saker som han gjorde
när han var yngre. hihi, det var kul.

snart, kanske.. ska jag till ica, beror på när malin är på väg dit.
fast hon sa för en stund sen snart. så det borde väl vara snart?

ikväll ska jag ut med matti och pauli, och så ska jag kanske se Rocky5.
åh, jag älskar rocky.. igår såg jag 3an & 4an.
4an är bäst. Rocky 1-5 är sååååå bra. älskaälskaälska.
den senaste är inte så bra, han är så old.

snart är det suomen tivoli
jag längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0