....

jag har badat i havet igår. det var kallt.
badade inte länge, och sen direkt till bastun.
skönt.

idag är jag på ett väldans dåligt humör.
jag vet inte varför, men säkert på att det är så otroligt varmt där ute
och jag har inte sovit så bra i natt heller, kunde inte sluta leta efter spindlar.
i stugan fanns det två stugor som anton fick döda, för vi tjejer var väldigt skraja.

idag förhoppningsvis när pappa kommer hem ska vi fa och köpa en data
till mig, sen så när jag får min lön & allt det där så ska jag kanske köpa
mig en system kamera.
jag vill så gärna ha en, fast vi får se. det kanske blir en vanlig digital kamera.

idag på morgonen hade jag fått ett sms av malin att michael jackson har dött.
jag trodde hon skämtade först, men sen hade även ella fått ett sms om de så.
och jag trodde att han hade blivit mördad, men tydligen inte
vet inte hur han har dött eller när.
när man är ute vid havet och har knappt någon sändning i mobilen.
och ingen data eller tv så det är svårt att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0