....

jag har typ jävligt tråkigt.
jag, matti & tuomas hade plans, men tuomas måste vara barnvakt.
och så tappar man ju suget.
ska väl va med tuomas ikväll, och snart ska jag börja packa.
om jag orkar, men hoh. jag är så seg.
mamma väckte mig vid 6tiden idag för att jag skulle hålla ett öga på oliver medans hon gör mat till honom.
jag kunde somna om sen som tur var.. och sen vid klockan ett väckte hon mig igen. den här gången för att hon och oliver skulle ut.
jag var jävligt trött, men jag försökte inte ens att somna om.

igår var jag och tuomas och åkte bil med mathilda och fredrik.
vi va ute i flera timmar och åkte runt i stan och torne.

och imon ska jag till seskarö igen, sen på tisdag kommer jag hem och då är datan klar.
åh, va jag längtar...




slitage






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0