....

igår/inatt hade jag roligt tillsammans med tuomas och mathilda.
till en början satt vi hemma hos tuomas och spelade wii med hans bror.
sen börja vi tralla mot stan vid 23-24.
vi gick till max, där blev det typ läsk/vatten krig, oså gick vi till stranden och runt i stan o gjorde ingenting.
sen vid två kom fredrik så vi åkte med honom.
det var meningen att jag och tuomas skulle hem men så var det två killar från lule
som ville ha skjuts till salmis så vi trängde oss därbak och körde mot salmis.
när vi kom till stan igen gled vi runt.
jag och mathilda köpte varsin ben&jerrys cookie dough från shell. mums va gott.
sen skulle vi köra fredriks morbror till tasty.
jag bröt av min sked och allt. det tyckte jag och mathilda var jävligt roligt.
vid fyra åkte vi mot marielund, tuomas hoppade av vid sig och jag vid mathilda.
min jävla cykel var där.
sen cyklade jag hem och somnade vid 5.

om en stund ska jag vara i seskarö och jag vill bara ha tisdag.
då kommer jag hem och då är min data klar, eller den är ju klar imon.
men varken jag eller pappa har tid att hämta den.
åh, jag längtar!

pusshej ü

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0