asmanex twisthaler schering-plough

paue tyckte det var en bra rubrik!

ja, jag sitter här med pauline.
vi har varit på ica maxi. jag köpte mig en tonfisksallad och hon köpte glädje på burk
om ni ville veta det alltså.
'eeh, en började stöna där också'
när klockan närmar sig 7 ska vi till grannen! *blinkblink*.

FuRr3R #18 ' säger (18:08):
men vem fan e de som låter som dig dåå? :D

fiiifan va jag och paue skrattade. hihihihihihi

hojja, paul rudd är snyggggiig! *blinkblink*

kjamiz Sofia och Pauline

ps. vi ska bli miljadärer och leva livet ds. / paue


(Post scriptum (lat. "efterskrift"), P.S., tillagd text i ett brev eller liknande meddelande. Post scriptum efterföljs ofta av D.S. som betyder Deinde Scriptum (på svenska även uttytt som "den samme" ("den samma", "de samma")).

Om man skriver mer än ett post scriptum i samma brev, lägger man till ytterligare P i början av förkortningen. P.P.S. betyder således "post post scriptum" och sedan blir det P.P.P.S. o.s.v.)



SSCCCHHNYGGGHT / PAUE (sn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0