asplöven - piteå 5-3

vilken härlig match.
otroligt jämn också.
piteå tog först ledningen sen kvitterade asplöven.
det var jämt hela tiden.
pite hade en bra målvakt. Filip Hjort
sen bytte dom till otto, som inte var lika bra. men ändå bra
det var som vanligt inte mycket folk och kollade.
men jag tyckte ändå att stämningen var ganska härlig.
i slutet iaf.

och min favorit Timo Lindström var och hälsade på.
åh, jag saknar honom. jag vill ha tillbaka honom till asplöven.
han var så härlig. så otroligt bra.

David Pegoraro var matchens lirare.
han är duktig.

markus huhta och johannes pukema saknades ikväll.

0-1 Fredrik Edlund (Bergner, Rundblad)
1-1 Daniel Pegoraro (Jalkerud, Oikarinen)
1-2 Kent Lindberg (Edlund, Olofsson)
2-2 Stanislav Kall (Pegoraro)
3-2 Jarkko Oikarinen (Ceder, Kall)
3-3 Erik Karlberg (Lindberg, Olofsson)
4-3 Michal Lukac (Lundberg, Acres)
5-3 Johan Skiöld (Lukac, Waldehagen)







och jag hade en härlig dröm inatt.
jag drömde om att Henrik Andersson var här i haparanda och spelade mot asplöven.
han var snygg!
jag tog bild på honom, och så vaknade i morse.
och fortfarande halv vaken trodde jag att jag hade bilderna i mobilen även om det var en dröm
men såklart inte. jag blev lessen.





imon är det skola, och jag har en fet ångest.
har inte vart i skolan på nästan hela veckan.
bara i måndags. tillochmed då skolkade jag sista lektionen.




Kommentarer
Postat av: Linda

Jo, jag tänkte på det efter att jag såg hur jämt det var. :/

2009-11-09 @ 09:19:30
URL: http://lindaia.blogg.se/
Postat av: lol

fyfan du har inte alla indianer i kajaken

2009-11-10 @ 08:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0