bandy

ht bandy - bollnäs 2-2
har ingen aning om vilka som har gjort mål, och är inte så värst intresserad heller.
åh, fan det var inte så speciellt kul.
satt för det mesta inne på kuben och kollade på hockeyträningar för det var så kallt ute.
fattar inte hur man kan spela eller kolla på bandy! alltså, det är iaf inte värt o betala för.
hujj, hockey ska det vara! ♥
det var gott med markkinamakkara iaf.

imon kommer mamma och pappa hem.
äntligen, jag behöver mat.
på fredag har jag ingen skola och då blir det leiiiiiiiilani ♥

jag är sjukt less på skolan, jag vill hoppa av.
men det känns inte riktigt rätt.
ska nog hoppa av engelska B, får ta det i trean om jag orkar.
just nu orkar jag inte.

seriöst, snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0