boring

jag vet inte vad jag ska göra. jag börjar gråta snart.
så tråkigt har jag
vill kolla på besatt, men ska kolla den med paue.
jag vill se nån film med paulrudd men orkar inte tanka ner och
har sett dom andra så mycket nu.
imon är det premiär för den andra twilight, men åh.
jag vill se den.

på lördag blir det kanske lei igen.
erica har ju fyllt år.
jag vill fylla arton, det är de enda jag sitter och längtar till.
det suger o va 16, det suger o va 93.
jag vill börja jobba och tjäna pengar.

och imon är det fredag, idrott 3 timmar hål och sen svenska.
perfekt.
jag hatar den jävla håltimmen.
hoppas iaf att vi får se Romeo och Julia på svenskan.
paul rudd är med?.. i nån sån iaf.

hehehe, är helt besatt i paul rudd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0