buddha

ett riskorn per dag, inte kan man vara en tjockis då / malin

dan har gått åt helvete.
IG-varning i personlig försäljning.
ett prov och ett grupparbete på en kurs.
det är lite. då borde man inte kunna få IG
men jag som är så misslyckad lyckas med allt.
vg i nkprovet och min robotgubbe på bilden är det enda jag har lyckats med idag.
och nu när jag sa såhär så kommer gubben spricka i ugnen.. perfekt!

det kanske blir bandy idag, har ändå inget annat för mig.
har 4 filmer som jag inte har sett, men aaah
3 halloween filmer, usch. orkar inte.
blir ju rädd
men 6an måste jag se. paul rudd är med i den ;) grrr
sen har jag ju också bruno, sexy bruno!
säkert sämst, men därför är den säkert bra.

och malin har lärt mig lite och buddha, buddhism och sånt.
inte få sova bekvämt, inte göra något roligt.. vad är det för liv? underbart
jag ska gå i kloster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0