fredag

jag kommer nog inte somna så tidigt idag. (usch, hoppas jag inte drömmer mardrömmar om emily rose.)
sov på dan, kan det ha vart två timmar?
har tillochmed snarkat så att totte har kollat konstigt på mig.
intressant jag vet.
totte var supersöt nyss när han han på golvet och kollade på tv.
det såg så roligt ut.

ska slå på en film snart, sedan försöka sova.
kanske blir att fa ikea imon.
måste verkligen kolla seriöst nu.
behöver ett bord, en stol, lampa och tavlor.
och såklart en säng. men det ska jag kolla på tillsammas med mamma och pappa.
får se hur allt ska få plats.
kommer nog inte få plats så jag får väl skita i bordet. höh höh.

och enligt paue så tänder jag på fåglar.
det kan nog stämma.. paue vet vilken fågel;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0