haparanda suger

jag vill flytta härifrån och aldrig mer komma tillbaka.
vill glömma allt o alla här.
förutom mina vänner då förstås.
jag vill flytta långt söderut. jag är less!

idag har jag lyckats skämma ut mig. fast egentligen var det ju inte så pinsamt.
men som en del vet skäms jag för ingenting.. alltid!
hahahahaha och jag o paue är ganska roliga.
vi gjorde en liten dum grej idag. hihi sweet!
och vi såg en massa snyggingar idag ;) we like!

och jag tycket jag är jävligt irriterande.
när jag inte lyssnar på musik, vill jag inte göra nånting.
men dirket jag lyssnar så vill jag spela hela tiden.
och jag tycker de är jobbigt och stänga av musik och stoppa på den hela tiden.
jag är knasig, nu vill jag spela igen.......... jag vill dricka.. mycket........




jag vill kolla hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0