happy aquarium

meningslöst spel. faktiskt riktigt tråkigt.
men kände att jag var tvungen och kika in där.
har inte spela det på jättejättejätte många dar.
några fiskar hade blivit sjuka och så adopterade jag en baby bläckfisk?
och nånting som jag störde mig otroligt mycket på var att folk gömmer sina
skattkistor. det är irriterande. för det dras ju inga pengar av dom väl? det tror jag inte.

jag måste säga att det är riktigt skönt att ha en bärbar.
kunna ligga i sängen och spela sims och quake och ha det skönt.
slippa ha ont i ryggen. som jag får efter att ha suttit på en stol i flera timmar
men ska nog ändå ta och skaffa mig ett litet bord.
och jag älskar min jättekudde, den är ganska stor.

imon blir det ju somsagt att dra till sjukan.
kl 7, herreminget.. hur ska jag orka upp?
men skönt att slippa skola.
har som haft ett litet extra lov här.
sjukling-lov!

jag visste det, börjar bli rätt så van nu.
ändå blir man lika besviken varje gång..?



Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!!

Godmorgon! :) Är allt bra?

KRAMAR, KRAMAR!

2009-11-06 @ 08:16:29
URL: http://rumpchock.blogg.se/
Postat av: malin

hahahahaha alla gömmer sina kistor! :D

va faan varu lit inne i sims igår näru inte svarade åt mig? va va va?:(

2009-11-06 @ 13:56:10
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0