kvinna 17, träffade djävulen

pratar här med paue.. hon sjunger för mig.
så himla vackert. ååöööuuhsorbazzzz
idag ska vi kanske till bandyn, får se.
borde egentligen plugga till NK provet som jag har på torsdag.
men hallå, ofta jag orkar.

idag har vi knappt haft skola
svenska och NK.
eva var hemma med sin sjuka son
åh, fan va chill.
och på NKn lekte vi bara en lek så fick vi sluta.
jag var pilot;) va tycker ni om det?

jag har sett Paranormal Activity idag.
den var inte så jätteläskig.
bara nångång, jag höll på o dö när dörren smälldes igen sådär hårt.
den var rätt så bra. eller helt OK.
/JAG


ida pauline risto waara är bäst ingen protest.
E har fin mun.
pusspuss
ps. sofia dansar gogo. ds
/ Pauline


haha, hon tror ju.
alla vet ju att jag är bäst. eller hur?




paue säger: nu ser jag ut som en gammalgubbe som luktar svett!
ni skulle ha hört hur det lät, hahahahahahahahahahaha!
mjau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0