måndag

jag har skolkat idag igen. dock bara en lektion, men ändå!
fatta less jag är på skolan, jag orkar inte med det längre..
skolan kommer ta död på mig..

och som vanligt sitter jag här och tänker.
på en massa viktiga och mindre viktiga grejer.
åh, jag vill bort härifrån.
något varmt ställe, sola och dricka en massa goda drinkar.
olala.
ah, va skönt det ska bli med helg sen..
men jag längtar till onsdag, då har j20 match!
hockey och gamla gubbar is the shit! eller hur paue?

och idag fick jag veta att min pappa är bra på att rita.
varför kunde inte jag få den talangen?

åh, snart ska jag duscha, sen slå på en film.. och om jag orkar så ska jag plugga.
men det kommer nog inte att ske.

Kommentarer
Postat av: p

hahaha, för dig ja. jag gillar ju yngre hahahaha!!! :D

2009-11-16 @ 19:19:10
URL: http://iprw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0