måndag

dagen har varit riktigt tuff efter nån timma sleep.
hoppas jag kan somna tidigt ikväll.
jag har aldrig varit såhär skoltrött som jag är nu.
fan va jag saknar m-lund. det var så bra.
och nu har man nästan tappat kontakten med några.
det är sad.

månne om mathilda sover.. vi skulle kolla på film idag.
får väl ta o ringa henne.
ska förbi maxi med paue, måste bara byta om och sånt.
känner att jag vill ha på mig mjukisbyxor.
eftersom mina jeansleggins är så stora att dom bara hänger och det är obehaligt.
ska ta och fixa dom.

jag fick mitt första IG idag.
personlig försäljning, hihi. 9p vilket snille jag är!



hahahahahahahahaahahahahaha, bara för att jag tyckte det här såg roligt ut
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0