michael myers

jag är rädd för skräckfilmer, på kvällen.
och smart som jag är har jag kollat halloween ensam nu.
jag är rädd nu.
egentligen är den inte så läskig, men när man ser honom stå där och en sekund senare är han borta.
o då vet man inte vars han är och helt plötsligt dyker han upp igen

var aldrig rädd för skräckisar när jag var liten. 
men nu helt plötslig
alltså hallå, då var jag liten då och nu är jag gammal och förstår att allt är bara film och påhittat men nej nog fan är rädd för de.
bra att man har kudde och täcke o gömma sig under!

ska nog slå på nån komedi snart så jag slipper tänka på michael myers.
såg också bruno klart idag. fan va den söööööööööööööööööööööööög!
fast det visste jag redan.

och nu hör jag läskiga ljud... jag vill sova:(


jag skulle dö ifall om han skulle dyka upp i mitt rum nu helt plötsligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0