söndag

kom nyss hem från kuben, bjun hade match.
6-3 vann asplöven med?
kiruna hade en ruuuski söt målvakt, han måste ha vart 1m lång.

och jag har blivit sjuk.
förkyld.
och igår var jag ju hemma hos linnea med en massa folk.
kan inte säga att jag var så social, typ somnade dit också.
somsagt jag har ju blivit sjuk.
jag som inte ens brukar va sjuk.
och jag hade feber också igår, konstigt.

imon är det skola igen, tänk hur lovet har gått fort.
jag orkar inte med skola, har aldrig varit såhär skoltrött som under gymnastiet.
längtar till sommarlov.


jag är less på vintern! orkar inte med en massa kläder
okej, det är höst. men vinter ändå.
så jävla kallt

fick veta att Timo Lindström ska spela i rovaniemi.
det suger, jag vill att han ska till asplöven.
vi behöver en bra målvakt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0