tack vare mig

ah, jag känner mig som en gud.
förstår inte riktigt vad jag menar...

jag har varit duktig, har pluggat.
ojoj, satt säkert i närmare en halv timme och pluggade.
fast jag förstog inte så mycket, naturkunskap är inte riktigt min grej.

kollade även DH tidigare, sådär supermysigt.
jag älskar o kolla på serier, om dom är bra alltså.
och jag får mega stora självmordstankar ifall om jag skulle missa ett avsnitt.

DUärhethethethethethethethet!

nu cirkulerar en jävla blomfluga eller va de är för något
här på min skärm.. jag blir irriterad.
den vill inte dra, hur mycket jag än viftar här.. bläää!


peace!


ps. ******or är heta tycker jag och paue ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0