the holiday

jag har tråkigt, så jag tänkte att jag skulle skriva ett onödigt inlägg hit.

jag är faktiskt ruskigt taggad på att börja jobba på ett ställe där vars man trivs bra och med bra lön.
men jag tror faktiskt att det kommer va svårare att få jobb i framtiden, alltså BRA jobb.
så det kommer nog bli svårt för mig.
jag känner mig så dålig eller nej, jag är dålig!
jo jag är emo.
men de är ju höst...

jag skulle vilja sommar jobba på suomen tivoli i sommar.
alltså det skulle vara något. det skulle det verkligen.
jag och jessica hade ju planer på de, men får se hur det blir med dom planerna.

det snöar där ut.
jag längtar efter vintern, jag hatar hösten.
har verkligen aldrig tyckt om hösten. tror och hoppas på att jag aldrig kommer att gilla den heller.
men mest av allt vill jag ha sommar, då är man ledig.
då är det soligt och varmt.
man kan sola, chilla och göra lite vad som helst.
fast det sämsta är nog att det inte är någon hockey!

och idag har min pappa&bror åkt till stugan.
skönt, fast nu kommer jag säkert sitta hemma hela helgen för att annars blir ju mamma ensam.
och det ger mig dåligt samvete.

nu ska försöka hitta något roligt på internet.
hejdå!


och BTW så hörde vi något roligt i matsalen idag.
en flicka på typ 10 år sa: Vi sitter med killarna, det är fan kul
det var jävligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0