tidsfördriv

Jag har insett att mitt liv suger
Jag lyssnar på en låt som jag lyssnade mycket på vintern.
Jag pratar för mycket ibland
Min bästa vän och jag glider isär, känns det som.... det blir alltid såhär!
Jag avskyr falska människor, människor som tror att dom är bättre än alla andra osv
Kärleken är
J
ag gillar godis
Jag är hemligt förälskad i erik grönwall, peter jihde, Vepe ;)
Sist jag grät  var i tisdags för att jag inte kunde andas
När jag är glad vill jag föralltid vara glad
När jag vaknar på morgonen orkar jag aldrig stiga upp i tid
Innan jag går och lägger mig går jag runt och fixar mig.
Just nu tänker jag på privata grejer
Jag vill verkligen inte gå skola längre
Jag undrar om världen kommer gå under dec 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0