tidsfördriv

jag har tråkigt, så snodde denna av paue och tänkte svara på dessa frågor.


- Tio frågor om dig själv:

Namn? - Sofia Karlsson
När fyller du år? - 15 april
Några piercingar? - nej, öronen bara.
Vad har du på dig just nu? pyjamas
Vilken årstid är bäst? - Sommaren helt klart
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - en lördag morgon när jag vaknar vid 12
Vad tycker du mest om hos dig själv? - öhm, jag vet inte
Vad är du bra på? - vet inte
Vem älskar du mest på denna jorden? - nära och kära
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - ensam

- Frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig? - ingen vet allt
Vem är den roligaste av dina vänner? - han är inte min vän.. HAHAH
Vem är snyggast av dina vänner? - modellpaue ;)
Vem är mest partyprisse? - pauline
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla
Vem av dina vänner är mest "evil"? - mathilda!!!!!!!

- 10 Frågor om din familj:

Vem står dig närmast? - mamma och pappa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
Vem är farligast i din familj? - jag
Vem ser roligast ut i din familj? - totte
Vem är coolast? - jag!
Har ni något husdjur? - totttttteeeeeeeeee
Vem har du mest gemensamt med? - ingen :D
Vem står för underhållningen? - det måste vara totte, faktiskt
Vem sover du oftast med? - ingen med min familj iaf:oo
Roligaste kvällen med familjemedlem? - nå det finns säkert en massa, men jag kommer inte på nån nu

- 10 frågor om idag:

Vad har du gjort? - sovit, chillat och kollat på tv
Har du varit glad idag? - nej
Har du varit ledsen idag? - nej
Har du gjort något bra idag? - tagit medicin.. haha
Vad ska du göra nu? - chillaaaaaaaaaaaaaa
Har du gjort något dåligt idag? - nä det tror jag inte
Vad har du ätit idag? - pottu och köttfärssås
Har du duschat idag? - nej
Är du trött nu? - nej men seg
Vad händer imon? - chilla
Går du i skolan? - ja, men inte under denna vecka tror jag
Har du varit i skolan idag? - nej


- ANNAT:

Hur mår du just nu? - sådär
Har du piercat dig? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 17:50
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se


- TELEFON/MOBIL:
Vem ringde dig senast? - tuomas ringde i måndags. haha, det är inte ofta nån ringer till mig :(
Vem ringde du senast? - hem i måndags
Vem sms:a till dig senast? - kristoffer
Vem sms:a du till senast? - tuomas

- FAMILJ:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - inte så länge sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa?  - inte så länge sen

- ÖVRIGT:
Gillar du punk? - jo
Har du sminkat dig idag? - nej

- MUSIK:
Lyssnar du på musik just nu? - jodå
Vilket är ditt favoritband? - vet inte riktigt, typ green day
Vad gillar du för musik? - allt som låter bra

- KLÄDER:

Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja

- SMINK OCH HÅR:
Använder du mascara? - jo
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - sällan
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - nej
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ibland, men min parfym har försvunnit
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm? - jo, eller ibland.
Använder du rouge? - jo
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - aldrig
Duschar du varje dag? - ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej, man behöver ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0