up!

jag kan inte andas ordentligt, jag har hosta också.
räcker det inte med den hostan jag hade för ett tag sen?
är less på det här!

iaf, så har jag kollat Up hela dan idag.
alltså, det har tagit hela dan för mig att kolla den.
eftersom jag har sovit i endast två timmar i natt så somnade jag lite då o då.
sen så orkade jag inte ligga kvar i mitt rum så jag drog o umgicks med mami och papi.
efter att jag har skrivit klart, ska jag fan ta och kolla den, sen sova.
jag behöver verkligen sova.

jag, sandra och alexandra har verkligen skumat i skolan idag.
alla tre har inte sovit så bra inatt.
sandra 3h, jag 2 & alle ingenting.
så man kan ju gissa om vi skratta och var allmänt störda.

killen måste va sötast i haparanda!

nu har jag inget mer och skriva hit.
pusstja ü

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0