vaccinerad

jag har typ vart på sjukan hela dan idag.
först vid halv åtta. sen vid halv elva och sen drog jag och tog sprutan mot svininfluensa.
har lite värk i armen, men de är skönt.
och efter vaccinationen drog jag och mamma och köpte en jacka till mig.
skön o otroligt varm den är.

och så har jag träffat laulajainen idag, det var som ett tag sen.
vi drog till ica, han köpte chicken sallad och jag köpte energidricka.
gött.
såg värsta snyggingen också ;) två till och med.
smile!

nu chillar jag här hemma, väntar på att klockan ska bli åtta. idol-time!
och efter idol blir det filmmys med mig själv här.
just ja, ska träffa risto också.




Kommentarer
Postat av: p

hahahahha, låter ju som du ska träffa en kille :D

2009-11-06 @ 20:08:47
URL: http://iprw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0