världen är hemsk

livet är orättvist.
jag började tänka på människor som har blivit mobbade hela livet.
åh, tycker så synd om dom.
elaka människor.
nog för att jag själv har vart en sån.. låter som om jag har vart värsta mobbaren.
men det finns vissa människor jag har vart sån mot.
och det ångrar jag.
visst är man sån nångång ibland, men när man tänker efter så inser man hur omoget det är.

och djurplågeri.
när eva sa att typ alviksgrisen har kokat LEVANDE grisar.
hur kan man göra nå sånt?
djur känner smärta så som vi människor.
åh, jag blir så arg, så jävla arg!
jag börjar nästan gråta när jag hör något sånt.
tänk koka levande grisar.. tänk på vilken panik dom har, vilken smärta.

nu har jag lust o jaa, jag vet inte riktigt vad men något riktigt hemskt
mot mobbare och djurplågare!

världen är hemsk.. vi människor är hemska!

ja och ikväll kommer jag ha det tråkigt.
sitta här och vara arg på en människa.
skumig typ.
säkert kolla klart bruno, även om den var värdelös.
kanske halloween 6 ;)
tänk så hade man vart arton och haft körkort.

skönt iaf med en dag längre helg, jag ska försöka sova!
och dricka vatten.
ser ut som ett spöke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0