Bara för att Malin vill..

Jag ska hur som helst "sova", Sofia vet. Men före det tänkte jag slänga in ett
inlägg här på hennes blogg och bara tala om att.. Sofia ska "sova". Hon har
skumat idag? Eller ja hemma hos Nora trodde jag att jag hamnat på något
dårhus med  soBBE, emppz0r och norskU. Nja. Trots skumeriet om någon som
försökte strypa någon och släktforskningsbabbel så vill jag säga att.. soBBE,
Sorbas, Snorbas,  Sorbetus, Sofia, Soffipropp, Soffi, Sohwi, ja whatever, är king!
"Åh då får jag  äntligen se östis....Fan vad vi kommer va heta då..." HA HA HA HA
HA. Nu blev  hon sårig.......blödig....... ;---) pusshej sofia / majok



Här har ni Snofia.


Världens bästa sofia karlsson för övrigt.


med vänliga hälsningar: jag!

Värsta rosa temat. Rosa! Säg farväl till fläckar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0