bring it on

Paue är nykter som en blomma och klar som en vas
men tack för den du!
och nu sitter hon o snackar om att hon har en gåva, vad det är vet jag inte än.
inte hon heller för den delen
men jag tror seriöst att jag är synsk.
hänt många gånger att jag omedvetet tänker på grejer och sedan händer det.
som tillexempel när jag gick i 5an och vi tjejer höll på och snacka om typ döden eller nåt sånt.
så säger jag Min farfar är död, jag råkade säga fel. jag skulle säga min morfar.
och samma dag, dör min farfar.
läskigt. det var hemskt.

och en annan grej är innan ens malin kände viktor så sa jag att dom kommer bli tillsammans, vad är dom inte nu?
alltså, jag är fan king. dom är så söta

ja och en till grej.
lite töntig, men inatt drömde jag om att jag var och köpte godis på ica, och det var billigare än det brukar.
och idag märkte jag att det var billigare när jag och tuomas var o handlade.

och en fjärde grej också, men den tänker jag inte berätta här, för läskigt.
inte till nån, aldrig.
fast det kanske finns några som vet om.. men skit samma.

och det var inte meningen att jag skulle skriva det här.
egentligen skulle jag meddela det här.
jag hatar när folk tycker likadant som en, fast dom egentligen inte gör det.
när folk inte har egna åsikter att komma med.
orkar inte när folk ska tycka exakt likadant om samma sak.
jobbigt.
alltså, visst.. man kan ju tycka likadant, men alltid?
det går väl inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0