....

asplöven j20 spelade mot kiruna.
det gick bra till en början och dom ledde med 4-1, men sen så blev det lika.
det bästa med hela matchen måste nog ha vart när jarkko oikarinen kom "tereeeeeee"
haha mååå... o stanislav "hallå"
ojoj, fan va jag blev glad.




så har jag vart på max och käka med jessica.
guuuu va jag har saknat henne.
maxbox utan leksak :(
vandrade lite där ute, sen åkte vi hem.
blev för kallt.
och nu sitter jag här och deppar för att det är så kallt.


jag och jessica, i somras.. ST!


och min mamma är ganska rolig ibland.
mamma - kuka se poika oli kenen kanssa sä kävelit kesällä?
jag - ......
mamma - sehän oli hyvän näköinen

min hund ylar där ute...sweet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0