I don't care if I never see you again..

fan va jag ljuger, seriöst.

nåja, har suttit hos nora nu på kvällen tillsammans med emmy och malin.
vi kollade DH, skyymade och kollade i noras släktbok.
jag vill släkt forska.
coolt och få veta vilka man är släkt med.
fast jag skulle nog inte känna nån, är ju inte släkt med nån från hpda.

och malin, hon ska "sova" inatt

imon är det onsdag, hockey. gratis entre.
spelar mot kalix, österberg ;) ooh, het! 
han är grym, så jävla grym.
vill va lika grym som han.. haha eller not.
men asså, han är så jäkla grym, kaxig och het.

sen har jag också träffat tuomas idag och paue.
känns som om det va länge sen jag träffa tomppis.
rapakännit ;)


vackra fingrar jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0