singing that melody

idag har jag vart till frissan, fick luggen fixad.
sen blev mamma och jag så sugna på kinamat så vi drog o hämta de.
kom hem, åt såklart.
segade och träffade paue.
vi drog till ica, köpte milkshake och drog hem igen.
här hemma spelade jag mitt skjuta-monster spel.
varvade hela spelet, king jag är. jag vet!
har även färgat håret, men det blev ingen skillnad.
jävla skit hårfärg.
nu är mitt hår helt slitet och hårt.

snart ska jag ta och spela igen.
har blivit helt beroende.

snart är det halloween, har inte ännu heller bestämt mig
om jag ska va hemma eller om jag ska till min kusin.

Kommentarer
Postat av: MALIN

INT KÖPTE DU KINAMAT ÅT MIG:(

MEN VAAA HEMMA PÅ FRE!!!!!!

2009-10-27 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0